Şuan Buradasınız: Anasayfa » Arabesk » İstanbulun Sesi
Flash player Yükle Radyoyu Sitene Ekle!

En Popüler Radyolar

Sponsor Reklam

Bu Radyoları Dinlediniz Mi?

Ortaca Fm

Ortaca Fm

Sultan Radyo

Sultan Radyo

Radyo Belit

Radyo Belit

Radyo Daday

Radyo Daday

Niğde Tempo Fm

Niğde Tempo Fm

Radyo A

Radyo A

Piramit Fm

Piramit Fm

İstanbulun Sesi

İstanbulun Sesi

İstanbulun Sesi

İstanbulun Sesi Arabesk Fantazi ve yer yer Karışık müzikler çalan bir radyo kanalıdır.İstanbul ili üzerinden yayın yapan radyo kanalı kısa süre zarfında geniş bir dinleyici kitlesine ulaşmıştır.Çaldığı birbirinden güzel şarkılarla gönüllerde taht kuran radyo kanalı Kesintisiz olarak dinleyenlerine hizmet vermektedir.İstanbulun Sesi’ni Dinlemek için radyo sitemizi ziyaret etmeniz yeterlidir.

İstanbulun Sesi

Hakkında Bilgiler
İstanbulun Sesi radyosu İstanbul ili üzerinden yayın yapmaktadır.Yayın akışı içerisinde Arabesk Fantezi ve Karışık şarkılar çalmaktadır.İstanbulun en güçlü Sesi sloganıyla radyo kanalları arasında yerini almış ve hızlı bir şekilde geniş bir dinleyici kitlesine ulaşmıştır.Dinleyenlerine keyifli dakikalar sunabilmek için tüm hızıyla çalışan radyo kanalı başarılarına başarılar katmak için tüm hızıyla çalışmalarını sürdürmektedir.İstanbulu en güzel anlatan radyo kanalı İstanbulun Sesi

İstanbulun Sesi

İletişim Bilgileri
İstanbulun Sesi Radyo Kanalı iletişim Bilgileri aşağıda verilmiştir.
Adres : 5. Etap Uğur İş Merkezi No:33 Kat:1 Başakşehir / İSTANBUL
Telefon : +90 212 488 62 00
Faks : +90 212 488 62 01
Canlı Yayın : +90 212 488 62 02
E-posta : info@istanbulunsesi.com.tr
Bilgi İşlem : mesut@istanbulunsesi.com.tr

İstanbulun Sesi

Frekans Bilgileri
İstanbulun Sesi 91.8 Frekansı üzerinden dinleyicileriyle buluşmaktadır.İstanbulun Sesi Dinlemek için ister frekans bilgilerini takip edin ister internet üzerinden online olarak dinleyin İstanbulluların vazgeçilmez radyosu İstanbulun Sesi


Radyo Etiketleri:,,,,,

“İstanbulun Sesi | İstanbulun Sesi” için 48 cevap

  1. gökhn dedi ki:

    mesut abiii call bakalım damardarr qökhan ben z.burnundan

  2. tuba dedi ki:

    selam ben tuba şirin tekstilde çalışan kuzenim nurdana sinan özenden seni çok ama çok seviyorum çalarsanız çok sevinirim kolay gelsin

  3. MELEK dedi ki:

    selam usta abi zeki erdemden sen uyurken şarkısını rica edicem dost tekstilde çalışan bekir'e gelsinn onu çok seviyorum ABİİ..LÜTFEN ÇAL

  4. süleyman dedi ki:

    s.a

  5. bhadir dedi ki:

    Meraba ya saat 11:30 civarindan bu yana hangi sarkilar calindi lutfen soley benim icin cok onemli

  6. dilek dedi ki:

    ceylandan zor kirve çalarsanız cok sevinirim degerlime gelsin 🙂

  7. adem bugday dedi ki:

    on numarasın ersin bey

  8. adem bugday dedi ki:

    beraba şuan sizi dinliyorum selemlar sunuyorum ve azer bülbülden bir parça rica ediyorum tşkrlr

  9. aytac demir dedi ki:

    süpersınız aytaç demir ankaradan. başarılar dilerim,

  10. AZİZ PEKDEMİR dedi ki:

    abi iyi akşamlar tüm çalışan herkese kolay gelsin ben istanbul dan aziz sizden Ragga Oktay Yıldız Tilbe – Gitme Kal şarkısını istiyorum çalarsanız çok severim, bu şakıyı tum sevenlere ve ALKAN MOBİLYA çalışanlarına armağan ediyorum. Lütfen çal abi seni dinliyoruz şuan tüm ekip…

    AZ

  11. ayse dedi ki:

    saat bir otuzda okuduun siiri birkez daha okuya bilirmisin seni seviyorum ben ayse

  12. zehra yılmaz dedi ki:

    selammm

  13. kader ırgat dedi ki:

    slm abi ben istanbuldan kader. Abi ben senden Ferhat göçerden ayrılsak ölürüz biz şarkısını istiyorum. Buradan kardeşler tekstil çalışanlarına yani Refika,Meltem,Hilal,Elif ve Atike ablama

  14. barış dedi ki:

    selam ben çorludan barış geyikçeli ıstanbulda oturan bırıcık aşkım bahar için özcan denizden sen yarım ıdun u çalarsnız sevınırım abım ıyı yayınlar

  15. hüsey dedi ki:

    semih abi çok teşekkür ederim hüseyin ben kütahya altıntaştan şarkımı çaldıgın için allaha emanet ol abicimm iyiki varsın

  16. kader ırgat dedi ki:

    Ablacım seni çok seviyorum.Senden askerdeki abim için dua istiyorum.

  17. ömer dedi ki:

    slm abi ben alanyadan ömer çok sevdık ama olmadı
    xxxx sen vazgecılmessın
    hayatımın tek aşkı
    sen öylesıne bır tutku
    sen alıskanlıgım
    sen unutkanlıgım
    sen var ya sen
    rıca etsem ıbrahım erkaldan tutkuyu calar mısın

  18. armagan dedi ki:

    slm canıkız ablacamben armagan akcay siden bır barca isteyorum mustum gursen bri bacar calrısn abıcam savasş akcay gelsın metin gezgin yılmza gezin arzu ablma gelısn metal saya

  19. armagan dedi ki:

    slm nbr abi ben armagan akcay isden barca istiyorum ahmet kaya dana nerdenil bilceksın cektim

  20. şahin dedi ki:

    slm ben karaman dan şahin kader mahkumu kardeslerim sıradaki parca muhammet yaşar mustafa yaşar kardeşime gelsin severek dinliyoruz sizi başarılar size saygılar

  21. ibrahim dedi ki:

    selam ben ümit besen den bir parça çalmanı istiyorum….

  22. burhan dedi ki:

    slm ben çanakkaleden burhan ebru gündesten tanımam senden baska çalarsanız sevinirim

  23. yunus dedi ki:

    slm abi ben yunus zafer pekerden sensiz sabah olmuyoru çalarsan sevinirim

  24. hülya dedi ki:

    radyonuzu yeni dinlemeye başladım çok beğendım başarılşarınızn dewamıı diliyorum ve sıradaki şarkıyı da bugünümü güzel geçiren ama şimdie maffeden kişiye gelsin istiyorum

  25. can dedi ki:

    ABi ben can sen bi _iir cal damardan sana bana ve sevdiklerimize gelsin hay1rl1 geceler abi:)

  26. çağla dedi ki:

    daşcan ailesine hayırlı çalışmalar diliyorum onlara Nurettin Recber Ask Sana Benzer şarkısı gelsin çağla ben sevgiler diliyorum

  27. serhıldan dedi ki:

    slm

  28. Abdullah dedi ki:

    SELAM ISTANBULUN SESI RADIYO SU

    ISTANBULUN SESI RADIYOYU DA YENI BULDUM ISALLAH UYGUN BIR RADIYODUR

  29. mehtap dedi ki:

    slm i. aksamlar bn mehtap orhan gencebaydan dilenci sarkısını istiyorum i.gclr

  30. Didem karaman dedi ki:

    slm bn hakkı buluttan allahsız şirini istiyorum gizli yarama gelsin başarılar cankızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  31. ömer dedi ki:

    slm abı ben ömer hayatımın yasama sebebıme cımene onu çok sevdımı soylermısın sıradakı sarkı ona gelsın

  32. nagihan dedi ki:

    selamun aleyküm semihce süpersiniz radyonuzla yeni tanıştım hayırlı camalar cumanız mübarek olsun

  33. Çiğdem dedi ki:

    hayırlı akşamlar Çiğdem ben sizin radyonuzu her zaman dinliyorum ve müthiş bi sunumunuz var sizinde diğer sunucu arkadaşlarınızında. sizden Murat Kekilli den unutamam seni şarkısını istiyorum çalarsanız sevinirim… Başarılarınızın daim olması dileğiyle iyi akşamlar

  34. gülnur kurt dedi ki:

    slm hep tv den dinliyordum ilk defa internetten dinliyorum inşallah msj alırsınız ben bütün gurbette yaşayanlara bir şarkı çalmanızı istiyorum

  35. samet dedi ki:

    hakan altugdan İstanbul olmaz olsun çalarsanız sevinirim istanbuldan samet seven abla bekliorum şarkımı kolay gelsin herşey gönlünce dikeleklerinde kabl olsun ablacım.

  36. murat dedi ki:

    Slm bn murat bn zeynebimi cok seviyorum butun guzel sarkilar ona gelsin.bn onsuz yapamam

  37. serap yıldız dedi ki:

    semihce hersabah dinliyorum ama bir türlü ulaşamıyorum size istanbulunsesini her sabahdinliyorum facebook bile yokmu sizde

  38. burhan dedi ki:

    slm hayırlı yayınlar ben istanbuldan burhan istanbul cok soguk sızın caldıgınız parcalarla ısınıyoruz sıradakı parcayı gulay ablama ve tüm hayırsızlara gelsın

  39. hazel dedi ki:

    slm cankız ablacım canımdan cok sevdiğim sözlüme kendısını çok sevdiğimi iletirmisiniz..

  40. melike korukluglu dedi ki:

    slm iyi yayınlar sıradaki parçayı tüm sevdiklerime gelsin.

  41. güney dedi ki:

    Selam abi kolay gelsin, Arkadaslarimla sizi dinliyoruz sizden bir parca istiyorum. Muslum gursesten (cunku sen) parcasini calarsaniz sevinirim iyi calismalar.

  42. Yeliz dedi ki:

    Slm can kız seni çok seviyorum eşim Elvan kızım eylül oğlum

    poyraz için hakı bulutan ben bunun çalarsan sevinirim .iyi yayınlar

  43. MERYEM dedi ki:

    Ben şuanda evliyim bi kızım var 6 aylık ama bekarken bi şansım olsaydı YUSUF GÜNEY LE evlenmek isterdim onun için herşeyi göze alırdım

  44. esra dedi ki:

    semihce super

  45. ayfer dedi ki:

    epeydir takip ediyorum bu radyoyu semihce abi var sabahları çok iyi yayın yapıyo eski şakıları çalıyor

  46. serhat dedi ki:

    semih abi helalin var her sabah dinliyoruz

  47. halil dedi ki:

    Semih abi Yayının süper walla koptuk

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir